Java hry ,recenze,online-filmy,3gp a torrenty..

Komedie

Pokusím se sehnat ješte víc:

Sexbomba od vedle

Obrazek► link pro stazeni

Osmnáctiletý Matthew (Emile Hirsch) se poprvé a bláznivě zamiluje. Jeho vyvolenou je mladá a mimořádně přitažlivá sousedka Danielle (Elisha Cuthbertová, známá především ze seriálu 24 hodin). Kráska má ale temné tajemství - v minulosti si zahrála v pornofilmu...

Blbý a ještě Blbější
Obrazek► link pro stazeni

Schválně jsem se podíval před návštěvou kina na první díl a celkem jsem se ještě pobavil, i když musím přiznat, že takové křeče jako v mých pubertálních časech to ve mě nevyvolávalo. Dvojka má stupidní scénář, nové herce (žádný z nich nesahá původním představitelům ani po kotníky), nejspíše mnohem nižší rozpočet (jehož valnou část autoři zřejmě vyčerpali na úvodní titulky) a naprosto trapný humor. Nesmějete se (dobrá dobrá, možná dvakrát) a jen zíráte, jak se dá zazdít i celkem dobře rozehraná scéna. Eugen Levy v roli ředitele školy TOTÁLNĚ zklamal! Trapas až hrůza, jestli bude takovýhle i v American Wedding, tak nevim nevim. Příběh? Ok Harry potká Lloyda. Jdou do školy, ředitel chce grant od státu, ale na to potřebuje mít ve škole zvláštní třídu. Dva první kandidáti jsou jasní... ach jo zíííííííííív. NUDA! Bohužel, ač jsem moc neočekával, nedostal jsem ani to málo...

Nekecej a pádluj
Obrazek► link pro stazeni

Tři kamarádi z dětství zjistí, že jejich společný přítel, který náhle zemřel, po sobě zanechal mapu s poznámkami, jak najít 200 000 dolarů, které kdysi zmizely i s únoscem letadla D.B. Cooperem. A tak se naši hrdinové vydávají na cestu plnou komických situací a doufají, že na jejím konci naleznou vytoužený lup...

Můj soused zabiják
► link pro stazeni

Bruce Willis dříve hrál v opravdu skvělých filmech, Pátý element, Poslední skaut nebo smrtonosné pasti se stali klasikou Když jsme s Acidofilem na tenhle film šli, řikali jsme si, že Willis dosud snad nehrál v ničem tak hrozném a, že je to záruka kvality, no měl jsem ho poslechnout a jít znova na Pod(f)uck to by alespoň nebyli vyhozené peníze.Film je vystavěn na trdlování Mathewa Perryho a hereckém umění Bruce Willise který je jako vždy stejný ať hraje Davida Adisona nebo Johna McClanea, tím nechci říct, že podává horší výkon, ale do tohoto filmu by se hodil možná tak John Travolta který by mě sednul jako nájemný zabiják Jimmy tulipán Tudeski alespoň o něco lépe. Mathew Perry známý jako Chandler ze seriálu Přátelé, ať se snaží jak může prostě vtipný není, možná tak pro žactvo prvního stupně základní školy. Představuje zubního lékaře Nicholase Oseranskyho, ňoumu co všechno boří (můj případ, např v kině jsem místo východu zašel jakési místnosti ze skříňkami a celé kino mělo alespoň další vtipný gag který by mohl konkurovat Mathewovi Perrymu :-)))))))). Když Nicholas zjistí že jeho nový je soused Jimmy Tudesky je nájemný vrah co zabil 17 lidí, snaží se mu vyhýbat, ale jeho manželka mu slíbí, že se s ním rozvede když pojede do Chicaga, práskne Jimmyho a přiveze nálezné.Nicholas přijíždí do Chicaga a setkává se zde s Jannim Gogolakem a Jimmho manželkou se kterou se v zápětí vyspí. Poté se co ze sebe vysype všechno o Jimmym Tulipánovi Jannimu Gogolakovi si uvědomí, že udělal chybu a volá Jimmymu aby ho varoval, jenže ten všechno ví od Nickovy manželky která si ho najala aby Nicka zabil......Celý příběh se ještě pořádně zamotá a skončí to tipickým americkým happyende. Nemůžu říct, že by byl ,,můj soused zabiják" nejhorším filmem jaký jsem kdy viděl, ale vzhledem k tomu, že scénář nebyl zase tak špatný mohlo celkové zpracování dopadnout trochu lépe.

Moderní popelka

► link pro stazeni

Seznamte se se studentkou Sam (Hilary Duff), která myje podlahy v restauraci, snaží se vyjít se svou hroznou macechou a nevlastními sestrami, a zároveň sní o tom, že odejde na univerzitu Princeton (na dokonalé místo, kdy by se stala princeznou a našla svého prince). Ale možná už svého krásného prince má. Neznámého přítele z chatu (Chad Michael Murray), se kterým se má konečně setkat na haloweenském plese.

Sam zpanikaří, když zjistí, že jejím tajemným ctitelem je nejoblíbenější kluk na škole. Může se někdo takový zamilovat do holky, která není právě "in"? Je možné, aby se pohádky staly skutečností? Určitě ano, ovšem jen pokud si Sam bude stát za svým, změní se její sen v realitu.

Sbal prachy a vypadni 2

► link pro stazeni

Jamie, Lee, Bacon a Moon se opět zaplétají v okolí putyky východního Londýna. Jejich holandští kámoši přijedou s výběrem dobrýho porna, který nevědomky zachytili. Netušili, že zásilka byla určena pro velkýho gangstera Miami Vice. Tato událost zavede všechny do série nechtěných situací, které je seznámí s podsvětím...

50x a stále poprvé

► link pro stazeni

Představte si, že svou dívku musíte získávat každý den, znovu a znovu - 50x A STÁLE POPRVÉ. Ošetřovatel arktických vodních zvířat Henry Roth (Adam Sandler) má svou budoucnost důkladně naplánovanou. Má dlouholetý sen o výpravě na Aljašku, kde chce zkoumat podmořský život mrožů. Když se konečně naskytne možnost, že by se Henryho sen stal skutečností, dojde během zkušební jízdy jeho škuneru k nečekané nehodě. Osud jej zavede do místní kavárny Hukilau, kde se setká s krásnou Lucy Whitmore (Drew Barrymore), jejíž šarm mu učaruje. Následující den navštíví kavárnu znovu. Lucy nemá ani nejmenší ponětí, kdo Henry je. A henry si uvědomuje, že ppokud bude chtít získat její přízeň, bude muset bojovat o její srdce každý den znovu až do konce života ...

Trestná lavice

► link pro stazeni   Heslo : Rosta

Akční komedie z prostředí kriminálu.

Adam Sandler, Chris Rock, rapová superstar Nelly a legenda stříbrného plátna Burt Reynolds hrají v této divoké komedii o skupince odsouzených, která dá dohromady fotbalový tým, aby se utkala se svými největšími nepřáteli - vězeňskými strážci, kteří je drží za mřížemi!

Paul "Wrecking" Crewe (Adam Sandler) je bývalá hvězda amerického fotbalu uvězněná za jízdu pod vlivem alkoholu. Crewe je poslán do allenvillské věznice, jedné z nejhorších v zemi. Když mu ředitel věznice nabídne, aby sestavil tým pro zápas proti vězeňské stráži, Crewe angažuje Caretakea, zkušeného obchodníka, který vězňům vždy sežene vše, co chtějí.
Tihle dva spolu dokáží vytvořit jeden z nejbláznivějších týmů, které kdy tuhle hru hrály!

Plnou parou vzad

► link pro stazeni : casti 1.

► link pro stazeni : casti 2.
Heslo : Rosta

Vydejte se na nezapomenutelnou plavbu s komedií Plnou parou vzad!
Na zábavnou mořskou cestu plnou krkolomných náhod, na které vám budou kormidelníky držitel Oscara CUBA GOODING, JR. (Milionový závod, Pearl Harbor), HORATIO SANZ (Road Trip), VIVICA A. FOXOVÁ (Den nezávislosti, Kill Bill) a ROSELYN SANCHEZOVÁ (Křižovatka smrti 2).
Jerry, kterého právě opustila přítelkyně, doufá, že své zlomené srdce vyléčí na vyhlídkové plavbě v tropech. Nalodí se na seznamovací loď spolu se svým přítelem Nickem. Oba věří, že si užijí týden plný slunce s nažhavenými kráskami. Ovšem ve chvíli, kdy zjistí, že sice jsou na seznamovací plavbě – ale pro gaye, je jejich jediným plánem skočit přes palubu.
Ještě štěstí, že se díky nehodě vrtulníku na palubě ocitne švédský bikini team… Vzrušující výlet plný překvapení může začít!

Můj soused zabiják 2

► link pro stazeni : casti 1.

► link pro stazeni : casti 2.

Heslo : Rosta

Pokračování úspěšného kinohitu Můj soused zabiják.

Před čtyřmi roky byl nájemný zabiják Jimmy "Tulipán" Tudeski oficiálně prohlášen za mrtvého díky svému kamarádovi, zubaři Nicholasi "Ozovi" Oseranskymu (Matthew Perry).
Oz se ale jednoho dne nečekaně objeví u Jimmyho dveří, protože jeho manželku Cynthii unesla mafie z pomsty za nevyřízené účty z minulosti.
Jimmy "Tulipán" Tudeski naštěstí neztratil nic ze svých mimořádných schopností a jeho reflexy zabijáka vyvažují komickou ztřeštěnost neohrabaného Oze.
Klid je ten tam a pokračování kinohitu Můj soused zabiják může začít!

Johnny English

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Britská výzvědná služba, konkrétně její oddělení MI 7, získala v agentovi Johnny Englishovi (Rowan Atkinson) skutečně jedinečnou posilu. Snad ani James Bond, připravený vždycky a všude na všechno, se s ním měřit nemůže. Právě včas, protože z londýnského Toweru byly ukradeny korunovační klenoty a Anglie čelí vážné krizi. Johnny, spolu se svým oddaným a všeho schopným asistentem Boughtem, se ihned ujímá vyšetřování a pátrání, která vede vskutku neotřelými a svéráznými způsoby. Podezřelým č. 1 se stává francouzský obchodní magnát Pascal Sauvage (John Malkovich). Nejcennější symbol moci ostrovního království nemá obohatit jeho sbírku, ale přímo jeho, dosud nekorunovanou hlavu. Budoucí král má ovšem ještě děsivější plán. Chce tu nádhernou, laskavou, zelenou a přívětivou zemi změnit v největší vězení na světě. Jaké štěstí, že Johnnymu ve chvíli, kdy už je téměř vše ztraceno, přispěchá na pomoc krásná agentka Interpolu. Alžběta se může klidně vrátit na trůn a panovat dál a Johnny? To se ještě uvidí…

Klokan Jack

Dal si peníze do saka, sako na klokana... a v tu ránu je všechno pryč. Začíná honička a spousta zábavy...To se stane tehdy, když jsou do Austrálie vysláni dva chlapíci z Brooklynu, kteří mají za úkol přinést 50 000 dolarů a zkříží přitom cestu Jackovi, což je klokaní vtipálek, který jim uteče i s kořistí. Producent filmu Jerry Bruckheimer (Armageddon, Vzpomínka na Titány) obohacuje tento typický rodinný film o spoustu vzrušení a napínavých okamžiků.

Taxi 2

Obrázek “http://www.zupernova.dk/Graphics/Products/2475_m.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.► link pro stazeni

Japonský ministr obrany na návštěvě policie v Marseilles.

Marseilleská a pařížská policie si pro ministra připraví na ukázku svých schopností vymyšlenou teroristickou akci. Ministra však unese japonská Yakuza. Lilly přivede rodičům představit svého přítele - marseilleského taxikáře Daniela. Oba jsou brzy do celého dobrodružství kolem ministra zataženi jejím otcem, generálem armády, který v nouzi využije Danielova taxíku k cestě na letiště, kde má ministra očekávat. Netuší však, že Daniel nevlastní jen tak obyčejné taxi, ale fantastické superrychlé auto, ve kterém se prohání po ulicích velkou rychlostí a připravuje tak místním policistům nejednu pernou chvilku. Tentokrát, díky extrémně rychlé jízdě, přiveze Daniel otce včas na letiště a vyslouží si tím patřičný respekt. Obtížný úkol, zachránit uneseného ministra, dostanou mladý policista Émilien a policistka Petra, jeho přítelkyně. Na pomoc jim ale musí přijít speed démon Daniel se svým TAXI.

Taxi 3

► link pro stazeni

Skvělá komedie Luca Bessona - po fenomenálním úspěchu filmů Taxi a Taxi 2 bílá 406 znovu startuje!

V marseilleských ulicích řádí nový gang. Zloději převlečeni za Santa Clause vylupují banky. Komisaři Gibertovi musí přijít na pomoc Emilien (Frederic Diefenthal) a taxikář Daniel (Samy Naceri) se svým žihadlem. Nastupte do super vozu, rozhodně vás nezklame!

Taxi 4

► link pro stazeni

Heslo :  Rosta

Staří známí - taxikář Samy Naceri, nešikovný policajt Frédéric Diefenthal a komisař Bernard Farcy - se vracejí v dalším dílu úspěšné série. Originální honičky taxíku s policií, akční scény a spousta vtipných situací vás nezklamou ani tentokrát. Připravte se na pořádně nadupanou jízdu!

Mizerové

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Jestli nemůžeš vystát poldy, vypadni z Miami! Přímo pod nosem detektivům Burnettovi a Lawreymu (hvězdy komedií Martin Lawrence a Will Smith) ukradnou na zátazích zabavený heroin v ceně 100 miliónů dolarů. Tito dva nejlepší policajti z Miami musí případ vyřešit dříve, než jim za to FBI zavře oddělení. Na policejní stanici náhle zavolá přitažlivá Julia Mott (Téa Leoni), a chce mluvit pouze s Lowreym, přítelem její mafiánem zavražděné kamarádky. Protože ten tam právě není, Burnett se snaží zachránit situaci a začne se za Lowreyho vydávat. Aby neodradil svou jedinou svědkyni říci pravdu, vymění si proto pouze před ní své identity. Mezi výstřely a honičkami aut pak musí rodinný typ Burnett hrát roli žádoucího lamače srdcí tak, aby udržel pozornost Julie, zatímco drsný playboy Lowrey se stěhuje do domu partnerovy rodiny, kde rozjede šarádu, jakou ještě nezažili. MIZEROVÉ jsou vyniklající kombinací akčního filmu a komedie. A mají myšlenku!

Simpsonovi ve filmu

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Jeden z nejúspěšnějších televizních seriálů se konečně dočkal prvního celovečerního filmového zpracování. Populární rodinka Simpsonových ze Springfieldu bude tentokrát čelit globálním výzvám a Homer provede nejhorší věc svého života. Na filmu pracují stejní tvůrci jako na televizním seriálu, a tak se fanoušci dočkají většiny svých oblíbených postav. Zápletku však tají do poslední chvíle. Seriál, který již několik let úspěšně uvádí i Česká televize, si u diváků vydobyl výlučnou pozici především díky kombinaci černého a situačního humoru. Ten samozřejmě ve filmu nebude chybět a už první zveřejněné záběry vyvolaly lehkou kontroverzi. Zejména ten, kde je Bart poprvé za svou kariéru nahý. Snahou tvůrců je k filmu přitáhnout i ty diváky, kteří se zatím s fenoménem Simpsonových příliš nesetkali a zároveň uspokojit věrné fanoušky a překvapit sami sebe.

Ve vedlejších rolích se objeví i některé filmové hvězdy a skutečné postavy americké historie. Tvůrci také odhalili, že se i ve Springfieldu začnou řešit problémy jako znečišťování ovzduší, ekologická krize a současná americká politika. Práce na filmu začaly již v roce 2001, ale od té doby se několikrát velmi radikálně proměnil scénář. I díky mimořádnému zázemí, kterého se tvůrcům dostalo od společnosti Twentieth Century Fox, je film natočený v širokoúhlém formátu a s větší paletou barev než jakou má televizní seriál.

Film nadabovali stejní herci jako seriál, a tak se čeští diváci mohou těšit na výborné výkony Martina Dejdara, Jiřího Lábuse a dalších. Simpsonovi ve filmu jsou jedním z nejočekávanějších projektů letošního léta a to hlavně díky neokázalé komice, která už skoro dvě desítky let baví milióny diváků na celém světě.

Sněžní psi

► link pro stazeni : casti 1.

► link pro stazeni : casti 2.

Heslo : Rosta

Zubař z Miami a sněžní psi - to nejde dohromady! Nebo snad Ano?

Osm roztomilých a trochu divokých psů dokonale zamíchá život úspěšnému zubaři z Miami Tedovi. Dostal totiž podivný dopis. Stálo v něm, aby přijel na Aljašku a převzal si dědictví. Opustil tedy království slunce a vydal se do ledové pustiny. Místo pohádkového majetku na něj ale čeká osm roztomilých psů Husky. Ti Dají městskému mazánkovi pořádně zabrat! Hlavně, když se je snaží zapřáhnout do saní a projet se s nimi. Mimo psů se musí vyhýbat i dalším nástrahám. Všudypřítomným mrazivým vichřicím, tenkému a kluzkému ledu na jezeře, drsnému domorodci Hromovému Jackovi... k tomu všemu se ještě natruc přihlásí do Arktického závodu psích spřežení. Do startu zbývají dva týdny a vypadá to, že Tedovi naprosto zamrzl mozek!

Santa je úchyl

► link pro stazeni : !!! 176x220 !!!

► link pro stazeni :!!! 240x320 !!!

Heslo : Rosta

Není Santa jako Santa!

Willie a Marcus, dvojice trestanců, specialistů na vykrádání trezorů a bank, tráví vánoční čas tím, že objíždějí velká nákupní centra v převlečení za Santu a jeho elfa s motivací přepadnout všechny obchody po cestě a napakovat se na Štědrý den.
Tento plán se však zkomplikuje, když potkají osmiletého chlapce, který se jim pokouší vysvětlit pravý smysl Vánoc...

RRRrrrr!!!

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Před 35 000 lety, v časech, kdy boj o oheň už byl skončen, přišel na řadu šampon!
Šampon, kvůli kterému byl spáchán první zločin v dějinách lidstva. Dva pravěké kmeny, Špinavovlasatí a Čistovlasatí žijí v harmonii a míru až do chvíle, když si Špinavovlasatí uvědomí, že jsou od sousedního kmene značně odlišní…, a to čistotou vlasů. Čistovlasatí se však o tajnou pěnivou recepturu nehodlají dělit... Čistovlasatí až doposud žili klidný, šťastný a čistý život. Nikoho z nich nenapadlo, že by jim mohl někdo závidět krásné čisté vlasy. Dokonce ani špinavý a smradlavý sousední kmen Špinavovlasatých. Ale jednou v noci se to stalo. Poprvé v historii lidstva byl spáchán zločin. Člověk zabil člověka… Co bylo motivem? Kdo vyřeší tuto záhadu? Co když je tato vražda pouze začátkem hrůzostrašné série? Všechny tyto otázky začínají řešit prehistoričtí vyšetřovatelé. Začíná pravěká špionáž a s ní přichází i první vyšetřovaný zločin v dějinách lidstva. Zažijete první výslechy, sledování a podezřívání.

V bláznivé komedii režiséra Chabata vstoupíte do prehistorické doby, kdy byla placená starostlivost o děti nutností, profesionální volejbal zábavou a sledování nástěnných maleb samozřejmostí jako je nyní sledování TV. Nelekněte se hrůzostrašných zvuků vycházejících z jeskyní. Podmínky základních lidských potřeb byly před 35 000 lety nedokonalé.

Prázdniny Pana Beana

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Mr. Bean míří na jih Francie, aby si na zdejším slunci užil klidnou dovolenou. Cestou z Londýna na Rivieru po něm ale zbývá jen spoušť a zmatek! Kde se totiž Mr. Bean objeví, tam za sebou nechá pohromu. Vše vyvrcholí neplánovaným promítáním jeho peprného deníčku na filmovém festivalu v Cannes.

Dobrej striptér

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Budete se válet smíchy od začátku do konce! Producent filmu Velký táta nám teď nabízí naprosto ulítlou šílenou komedii Deuce Bigalow: Dobrej srtiptér, ve které si zahrál nejbláznivější roli své kariéry Rob Schneider Velký táta. Profesionální čistič akvárií Deuce měl malou nehodu, při které zdemoloval luxusní byt jednoho ze svých klientů. Aby si zachránil svůj smolařský krk před jistou smrtí, musí urychleně sehnat peníze na opravu. Hodně peněz. A tady končí všechna legrace, protože Deuce si jako bokovku na vedlejší pracovní poměr vybral nejstarší řemeslo na světě – nechal se najímat různýma stvůrama jako gigolo. Komedii Deuce Bigalow: Dobrej srtiptér možná není oblíbený film kritiků a neaspiruje na Oscara, ale je tak praštěný, že se budete válet smíchy od začátku do konce!

Příšerná tchýně

► link pro stazeni

Heslo:Rosta

Charlotte "Charlie" Cantiliniová (Lopez) hledala dlouhé roky toho pravého...
Teď konečně našla muže svých snů Kevina Fieldse (Vartan), jenomže se naneštěstí ukázalo, že jeho matka Viola (Fonda) je přímo ztělesněná noční můra.
Viola, osobnost televizního zpravodajství, která nedávno přišla o práci, se obává, že ztratí i svého syna, a tak se rozhodne, že jeho snoubenku zapudí tím, že se změní v co nejpříšernější tchyni.
S jejím šíleným plánem jí pomáhá její asistentka Ruby (Sykes).
Charlie se ale rozhodne, že si to nenechá líbit, a protože se svou protivnicí rozhodně nehodlá jednat v rukavičkách, strhne se nelítostný boj o to, kdo zaujme v Kevinově životě první místo.

Policajti na baterky

► link pro stazeni

Heslo : Rosta
Jeden druhého nesnášejí ještě víc, než recidivisty. Earl Montgomery (Martin Lawrence), nabubřelý mladík, kterého nevzali do policejní akademie, a Hank Rafferty (Steve Zahn), neoblíbený uhlazený POLICISTA, před sebou zřejmě neutečou. Potkají se během bežné dopravní zácpy, která se vymkne kontrole a při níž každý z nich stojí na opačné straně zákona. Nyní musí jako řadový ozbrojený doprovod znemožnit pašerácký obchod. Přes odpor nadporučíka Washingtona (Bill Duke) a detektiva McDuffa (Colm Feore), začínají Earl a Hank rozplétat složitý plán, který vymyslel Nash (Eric Roberts) se svými kumpány. Našim hochům se dostane do rukou nezničitelná kovová slitina v hodnotě miliónů dolarů. Vymyslí plán, který je stejně potrhlý jako oni dva, přesto se zdá, že tito dva beznadějní partneři vyřeší zločin ... pokud se nejdřív vzájemně nezabijí.